Friday, June 19, 2009

LAYAN DEYH!!! 19/06/09=25JAMDILAKHIR1430 FRIDAY

AKU NAK NGERCO!!!! SO,,, NO ENGLISH FOR TODAY!!!!

mula2 , marek seperti biasa aku ke kelas (hari selasa n khamis jadual nang padat),,, waktu tengah hari, aku beli reload dari kafeteria UKC pake tepon family ku d kuching nuun..... nya merik kad yang dah tergores, jadi ku tanyak ngan mak cik ya kenak kad tok udah tergores, nya padah yang kad top up ya bertimpak jadi karbonnya tertanggal. cayakku tek, embak ku balit.. lalu, waktu malam ye aku relot la tek, tiga kali coba, x dapat, udah dipakei nombor ye. lepas ye, ku adu ku ngan mak cik kat kafe ye,,,, berjawab punyer berjawab, mak cik ye nyuroh ku rondeng ngan tauke,,, malas nyawaku,,,, dalam hatiku,,, bapakku kaya!!!(jgn cuba sebegitu rupa dimana-mana, sebab ya hanya bila fa10 sedang manas yang panasnya sehingga 15500 darjah celcius)...lalu ku balit ke KC dengan manas sepanas-panasnya.....tapi x da lah ku nak berdendam, lalu ku pegi bilit senior (bagus lain kali aku mintak kak karimah relot k aku ajak2 daripada pegi UKC) alu ku crita ngannye..rami gik kawan lain ku mbak ngerco juak..... kakye ku sesah baju (hahax! 2 hari ku sesah baju!)

hari tok tek, hari jumaat tek ku pike nang sigek kelas pun x de, paduhal, minggu lepas jak x de kelas bahasa arab, jadi untuk hari jumaat aku ada kelas b arab 2 jam ajak, lepas ye kakak aku akan jemput aku n raon n aku balit bermalam. lepas kelas, 1200, aku beli makanan rah UKC, aku kira tek nak ambik makanan dan terus blah, sebab kes marek, tapi takut jaik rupa.

ok , aku balit, aku beli ada 2 igek majalh cina dlm satu set, aku beli 2 set, sbb set1 ada suju m. kakye, sigek gik dbsk. KTK URANG TAWUK X? MAJALAH YE ADA MERIK BOOKLET KECIK ALBUM MIROTIC, ADA LIRIK LAGU SEMUA NGAN POSTER..... BERBALOI NAK???? RM2 JAK.....

OK LAH... YE JAK..... A'KUM... JAGA DIRIK KITAK URANG BAIT2..... AKU SAYANG KTK URANG......

mummy hadziri ulis
setapak, kl

No comments:

Post a Comment